Opis
NAPOMENA: Nakon što kupite ovaj proizvod, u svom trošku šaljete prazne patrone/uloške na adresu naše poslovnice. Ukoliko vaša pošiljka ne stigne do navedenih mjesta, nećemo biti u mogućnosti napraviti refill i stoga isporučiti uslugu.
Kako napraviti refill prazne patrone ?
Korak 1: Identificirajte svoj spremnik
Prvi korak je identificirati broj modela vašeg uloška koji treba zamijeniti. To će obično biti otisnuto na samom spremniku, kao i na pakiranju u kojem je isporučen. Ako niste zadržali originalno pakiranje, možda ćete morati otvoriti svoj pisač da pregledate sam spremnik.
Također se isplati znati da postoje dvije glavne vrste uložaka za inkjet pisač. Je li vaš spremnik ili uložak ispisne glave?
Ispisne glave: Ispisne glave imaju stvarnu ispisnu glavu na samom ulošku. Ova vrsta spremnika imat će elektroničku traku i metalno dno koje biste trebali izbjegavati dodirivati prstima. Najbolja je praksa da nam pošaljete svoj uložak prije nego što se potpuno isprazni, inače riskirate da se pregrije. Ako se o njemu pravilno brine, očekivali bismo da će uložak ispisne glave trajati najmanje pet punjenja
Spremnici: spremnici dovode tintu u glavu pisača koja je pričvršćena na pisač. Spremnici su zapravo samo spremnik tinte i općenito se ne istroše tijekom vremena kao što to čine patrone s glavama za ispis, tako da ih možete kontinuirano puniti bez istrošenosti, stoga očekujte velike uštede tijekom vremena kada ponovno punimo vaše patrone!
Korak 2: Odaberite refill i zaključite narudžbu
U shopu potražite svoj model pisača ili spremnika pod kategorijom Refill. Kada pronađete svoj uložak, možete dodati proizvod za ponovno punjenje u svoju košaricu i odjaviti se na uobičajeni način. To nam daje evidenciju o tome što je naručeno prije nego što nam pošaljete svoj uložak.
Ako punjenje za vaš pisač nije navedeno ili ne možete pronaći naš popis za njega u okviru za pretraživanje, nazovite nas da naručite putem telefona tijekom uobičajenog radnog vremena. Rado ćemo Vam pojasniti i na taj način. Broj je 01 5512 611.
Korak 3: Spakirajte svoj uložak u omotnicu i pošaljite na našu adresu
Slanje poštom:
Uložak za koji ste utvrdili da treba zamijeniti, pažljivo uklonite iz pisača u skladu s uputama u priručniku proizvođača, zatim ga stavite u transportnu kopču ako ste ju dobili ili u vodonepropusnu vrećicu ili poklopac , prije nego što ga lagano zatvorite u odgovarajući podstavljena omotnica.
Neki ulošci neće biti potpuno prazni, pa ćete korištenjem vodonepropusne vrećice osigurati da preostala tinta ostane u zatvorenoj vrećici.
Molimo uključite sažetak narudžbe u svoju omotnicu. Označite omotnicu (ovo možete napisati rukom): ‘Molimo pošaljite na REFILL-PLANET SHOP Cankarova 12,10000 Zagreb‘, pazeći da je naše ime napisano velikim, podebljanim slovima. Kako bismo održali niske cijene, molimo vas da ne koristite prevelika pakiranja kao što su kartonske kutije, jer nas veći artikli koštaju više i značilo bi da moramo više naplatiti našu uslugu punjenja. Adekvatna je omotnica ili kuverta.
Slanje Tiskom:
Ukoliko imate veću količinu ili vam je jednostavnije slati Tiskom, možete nam i na taj način dostaviti prazne patrone. Koristeći paket za dokumente možete poslati do 10 patrona, a u kutiju S stane do 50 patrona. Svoje prazne patrone nam šaljite na Tisak ZG-ČRNOMEREC-II (919940). Patrone ćemo vam poslati nakon što ih napunimo na isti Tisak s kojega ste nam ih Vi poslali.
**Napomena, patrone nam šaljite isključivo na gore navedene adrese: REFILL-PLANET SHOP Cankarova 12,10000 Zagreb za slanje poštom, ZG-ČRNOMEREC-II (919940) za slanje Tiskom. Ukoliko vaša pošiljka ne stigne do navedenih mjesta, nećemo biti u mogućnosti napraviti refill.