Uvjeti kupnje
Uvodne odredbe
Informacije o trgovačkom društvu

NIWA STAR d.o.o. za trgovinu i usluge
Zabočka 8,
10000 Zagreb
Republika Hrvatska
OIB:52341377132
Upisan u Trgovački sud u Zagrebu
Matični broj subjekta: 080903330
Predsjednik uprave Toni Runjić, zastupa društvo samostalno.
Temeljni kapital: 20.000,00 kn uplaćen u cijelosti.
PDV ID br.: HR52341377132
Račun otvoren u ADDIKO BANK d.d. Zagreb
IBAN: HR5625000091101411645
SWIFT(BIC): HAAB HR 22
Tel:01 5512-611
Mob:098 571-850
email: info@refill-planet.hr

Ovi Uvjeti kupnje definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i reklamacije proizvoda i usluga iz našeg internetske trgovine www.refill-planet.hr
Ovi Uvjeti kupnje tvrtke NIWA STAR d.o.o. primjenjuju se na sve ugovore sklopljene između fizičke ili pravne osobe i NIWA STAR d.o.o. koji se odnose na svu robu i/ili usluge predstavljene u internetskoj trgovini www.refill-planet.hr.

Fizičkom osobom u skladu s ovim Uvjetima se smatra svaka osoba koja sklapa pravni posao u svrhu koja se ne pripisuje ni pretežno trgovačkoj ni samozaposlenoj djelatnosti.

Pravna osoba prema ovim Uvjetima je svaka fizička ili pravna osoba ili poslovno sposobno društvo koje obavlja komercijalnu ili samostalnu djelatnost pri sklapanju pravnog posla.
Pravne osobe kao kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, te se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
Na pravne osobe kao kupce ne odnosi se pravo jednostranog raskida ugovora niti postupak reklamacije koji se odnosi na materijalne nedostatke. Za navedene slučajeve primjenjuju se relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.

Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba.
Ugovor u ime i za račun maloljetnika ili poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zastupnici ili skrbnici. Prodavatelj ne preuzima odgovornost za ugovore protivne ovoj
odredbi.

Prodavatelj je trgovačko društvo NIWA STAR d.o.o. za trgovinu i usluge Zabočka 8, 10000 Zagreb, OIB:52341377132 koji djelatnost maloprodaje obavlja putem Internet trgovine www.refill-planet.hr.
Naručivanje proizvoda i sklapanje ugovora

Narudžbu proizvoda u našem web shopu vršite putem integriranog obrasca za narudžbu. Za kupovinu putem obrasca za narudžbu registracija nije nužna te narudžbu proizvoda možete izvršiti kao gost.
Registracija vam omogućava da prilikom idućih kupnji ne morate ponovno unositi svoje podatke za kupnju.
Registracijom na našoj web stranici otvarate svoj korisnički račun, pa će vam za svaku daljnju kupnju biti potrebna samo prijava korisničkim imenom i lozinkom koje ste odabrali.
U slučaju da ste zaboravili lozinku, u prozorčiću za prijavu kliknite na “Zaboravili ste lozinku?”. Bit ćete prebačeni na prozorčić u kojemu možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu. Sustav će vam automatski poslati link pomoću kojeg ćete moći resetirati lozinku.
Proizvodi se naručuju jednostavnim odabirom potrebnih proizvoda i stavljanjem istih u košaricu. Nakon što odabranu robu i/ili uslugu stavite u virtualnu košaricu i prođete kroz postupak narudžbe, klikom na gumb „Nastavi na plaćanje“ finalizirate postupak narudžbe te podnosite pravno obvezujući zahtjev za sklapanjem ugovora o kupnji na daljinu, robe i usluga stavljenih u košaricu.
U roku od 24 sata zaprimit ćete potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom narudžbe. Ugovor se smatra sklopljenim nakon izvršene uplate.
Molimo vas da pri naručivanju pomno pratite upute na ekranu i provjerite jeste li ispravno unijeli sve podatke. Korisnici web stranice www.refill-planet.hr dužni su dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca u suprotnom tvrtka NIWA STAR d.o.o. ima pravo takvom korisniku uskratiti pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudimo. Podatke možete mijenjati sve dok ne kliknete gumb kojim se proces narudžbe završava.
Obrada narudžbe i komunikacija se odvijaju putem e-maila i automatizirane obrade narudžbe. Molimo vas da osigurate točnu adresu e-maila kako bi mogli primati e-mailove vezane uz narudžbu te, ako se koriste SPAM filteri, osigurate isporuku svih e-mailova.
Ako prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti sve rezervirane/prednaručene proizvode, isporučit će raspoložive, te o tome obavijestiti kupca e-mailom ili telefonom zajedno s informacijom o dostupnosti i predviđenom roku za isporuku preostalih proizvoda, te ako proizvode nije moguće naknadno isporučiti. Za kupljene, a neisporučene proizvode kupoprodajni se ugovor automatski raskida, te uplaćeni novac biva vraćen u cijelosti na račun kupca istim načinom na koji je i uplaćen.
Račun za vašu online kupnju izdaje se i šalje na vašu e-mail adresu u elektronskom obliku.

Cijene
Cijene proizvoda i usluga su maloprodajne i izražene su u kunama (kn) i eurima (EUR) te sadrže PDV. Takav prikaz cijena vrijedit će do 31.12.2023.. Fiksni tečaj konverzije koji se primjenjuje prilikom prikazivanja cijena iznosi 7,53450.
Troškovi dostave nisu uključeni u cijene proizvoda te se obračunavaju i prikazuju posebno na kraju procesa naručivanja.
Kupac troškove dostave plaća ovisno o težini paketa te se isti obračunavaju prilikom predaje narudžbe. Troškovi naknada za plaćanja e-bankingom i općom uplatnicom, troškovi uplate i/ili međubankarske transakcije nisu uključeni u cijenu proizvoda.
U slučaju nemogućnosti uredne dostave na adresu Kupca koju je isti naznačio, Kupac snosi troškove ponovne dostave na istu ili drugu adresu ovisno o tome koje podatke će Kupac navesti Prodavatelju prilikom provjere dostave narudžbe.
Cijena robe utvrđena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu za svaki proizvod podložan je kontroli u više razina, no bez obzira na to postoji mogućnost nastanka greške jer je u pitanju ljudski faktor, a po prirodi stvari ne može se raditi o automatskom unosu.
Takve situacije su izvanredne i iz tog razloga do sklapanja ugovora dolazi kad vam tvrtka NIWA STAR d.o.o. pismeno dostavi obavijest o prihvaćanju narudžbe.
Proizvodi i usluge se isporučuju po cijenama važećim na dan naručivanja bez obzira na datum isporuke. Zadržavamo pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije.
Plaćanje
Kupac se obvezuje naručenu robu platiti tvrtki NIWASTAR d.o.o., na način koji je odabrao prilikom sastavljanja narudžbe, a koji se nalazi u samoj ponudi koja se dostavlja Kupcu.
U slučaju plaćanja kreditnom karticom, općom uplatom i e-bankingom uplatu je potrebno izvršiti najkasnije u roku za koji je određena ponuda, sadržanoj u e-mail poruci kojom se potvrđuje da je ugovor sklopljen.
U slučaju da uplata ne bude izvršena u navedenom roku Prodavatelj će postupiti i po naknadno izvršenoj uplati, a ako ne bude mogao izvršiti isporuku iz opravdanih razloga, ugovor će jednostrano raskinuti i izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Kartično plaćanje se smatra izvršenim u trenutku primitka autorizacije od strane izdavatelja kartice, virmansko plaćanje se smatra potvrđenim u trenutku primitka uplate na žiro-račun Prodavatelja.
Ako je uplata uredno izvršena, Prodavatelj će odmah pristupiti isporuci naručenih proizvoda ili usluga, odnosno isporuci naručene robe i slično, na dostavljenu adresu.
Plaćanje naručenih proizvoda moguće je obaviti na sljedeće načine:
Plaćanje pouzećem
Kreditnom ili debitnom karticom
Virmanski

Uvjeti dostave
Naručena roba dostavlja se do ulaza u stambeni objekt. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu. Roba se dostavlja na području cijele Hrvatske koje pokriva Hrvatska Pošta.
Dostavu vršimo putem Hrvatske Pošte najčešće kroz 3-5 radnih dana, a najdulje 7 radnih dana
Nakon zaprimljene narudžbe i vidljive uplate (izuzev preuzimanja po pouzeću), paket se priprema i predaje Hrvatskoj Pošti. Kupac će potom na e-mail primit poruku da je njegova pošiljka zaprimljena. Isporuka će uslijediti najkasnije u roku 7 radnih dana od vidljive uplate na računu Prodavatelja. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljki.
U rokove za isporuku ne računaju se:
dan prijema narudžbe/zahtjeva
vrijeme kašnjenja zbog netočne i nepotpune adrese Kupca
vrijeme kašnjenja zbog više sile ili drugih razloga za koje Prodavatelj nije kriv
neradni dani ako predstavljaju početak ili kraj roka.

U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenim rokovima, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora.
Kupac svojim potpisom pri preuzimanju potvrđuje da je preuzeo paket (ili pakete) u neoštećenom stanju. Nakon što Kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja.
U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.
Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve isprave koje prate proizvod (korisnički priručnik, jamstveni list), račun, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
Troškovi dostave naručene robe ovise o težini ukupne pošiljke i iznose:
Od 0.0 kg do 0.1 kg 15 kn
Iznad 0.1 kg do 0.5 kg 20 kn
Iznad 0.5 kg do 2.0 kg 28 kn
Iznad 2.0 kg 35 kn

Narudžbe od 1000kn i iznad imaju besplatnu dostavu.

 

Jamstvo i servisi
Glavna obilježja robe za proizvode i usluge su prikazani opisno za svaki proizvod zasebno, uz detaljniji prikaz pomoću nekoliko fotografija.
Fotografije proizvoda su samo ilustrativne prirode, te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe. Prodavatelj posebno ističe da vizualni identitet proizvoda prikazan na fotografiji ne mora odgovarati izgledu proizvoda u stvarnosti, pogotovo obzirom na mogućnost individualnog podešavanja monitora, te razlike u percepciji boje od strane ljudskog oka, kao i radi naknadnih nadogradnji software-a. U skladu s time Prodavatelj ne može jamčiti potpunu suglasnost boja proizvoda sa bojama kako ih korisnici vide na zaslonu svog monitora. U slučaju navedenog nesklada između proizvoda prikazanog na fotografiji i isporučenog proizvoda ne radi se o nedostatku proizvoda.
Proizvodi i usluge koje je moguće kupiti postavljeni su na internetskoj stranici, a uz svaki prikazani proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda i cijene.
Podatci o ovlaštenim servisima kupljenog proizvoda nalaze se jamstvenom listu kojeg kupac dobiva zajedno sa kupljenim proizvodom.
Od dana kad ste zaprimili naručene proizvode počinje teći zakonski jamstveni rok od dvije godine. Zakonsko jamstvo obuhvaća sve materijalne nedostatke za koje se pretpostavlja da su postojali u trenutku dostave proizvode te su postali očiti tijekom razdoblja od dvije godine.
Predmet narudžbe mogu biti samo proizvodi koje je moguće dodati u košaricu putem internet trgovine. Ako artikl nije moguće isporučiti, a Kupac je već uplatio iznos za sporni proizvod ili uslugu, NIWA STAR d.o.o. će izvršiti kupcu povrat novca za taj proizvod ili uslugu, na isti način na koji je uplaćen.
Ukoliko imate pitanja ili trebate savjet o bilo kojem proizvodu ili usluzi, molimo da nam se obratite na e-mail adresu info@refill-planet.hr
Odgovornost Prodavatelja za materijalne nedostatke
Tvrtka NIWA STAR d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno primjenjivim propisima.
Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 72 sati od preuzimanja kupljene robe.
Materijalni nedostaci za koje Prodavatelj odgovara
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od godine od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako Prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.
Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.
Kad postoje materijalni nedostaci
Nedostatak postoji:
ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,
ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.
ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,
ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,
ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,
ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,
ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili
ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.
Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati (npr.prilikom prodaje robe s greškom pri kojoj je greška jasno istaknuta)
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ukoliko je kupac dostavio neispravni proizvod (toner) za izvršenje uslugu prodavatelja (punjenje tonera).
Pregled stvari i vidljivi nedostaci
Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada.
Skriveni nedostaci
Kad se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na Kupca.
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje Proizvoda.
Kod prodaje rabljenih stvari rok za otkrivanje materijalnih nedostataka iznosi jednu godinu.
Postupak prilikom utvrđivanja materijalnog nedostatka
Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku u skladu s odredbama Zakona o obveznim odnosima članak 410. stavak 1. ima pravo izbora od prodavatelja zahtijevati:
besplatno uklanjanje nedostatka,
predaja drugog proizvoda bez nedostatka,
sniženje cijene
raskid ugovora
U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na popravljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.
Prilikom ostvarivanja prava na uklanjanje nedostatka kupac ima pravo izbora između popravka i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Prodavatelj je ovlašten odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.
Kupac ima pravo na sniženje cijene ili na raskid ugovora tek ako prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu s člankom 410.a stavcima 2. i 3. Zakona o obveznim odnosima, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora.
Kupac ima pravo uskratiti plaćanje bilo kojeg nepodmirenog dijela cijene sve dok prodavatelj ne ispuni svoje obveze po osnovi odgovornosti za materijalne nedostatke.
Ako je nedostatak neznatan, kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.
Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na prodavatelju.
Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

Popravak ili zamjena
Popravak ili zamjena stvari s nedostatkom provode se besplatno, u razumnom roku od trenutka kada je kupac obavijestio prodavatelja o nedostatku te bez znatnih neugodnosti za kupca uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je kupcu ta stvar bila potrebna.
Prilikom popravka ili zamjene kupac je obvezan staviti stvar na raspolaganje prodavatelju, a prodavatelj ju je obvezan preuzeti i snositi troškove preuzimanja.
Ako je stvar s nedostatkom, koja je bila instalirana odnosno montirana na način koji je u skladu s njezinom prirodom i namjenom prije nego što se nedostatak pojavio, potrebno popraviti ili zamijeniti, obveza uklanjanja nedostatka uključuje obvezu uklanjanja stvari s nedostatkom i instalaciju odnosno montažu zamjenske ili popravljene stvari ili obvezu snošenja troškova tog uklanjanja i instalacije odnosno montaže.
U slučaju zamjene stvari potrošač nije dužan platiti za uobičajenu upotrebu zamijenjene stvari tijekom razdoblja prije njezine zamjene.
Raskid potrošačkog ugovora izjavom kupca

Kupac može raskinuti ugovor
Ako prodavatelj u naknadnom razumnom roku ne ispuni potrošački ugovor, potrošač je ovlašten izjaviti da se ugovor raskida.
Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.
Ako bi način uklanjanja nedostatka, odnosno predaja druge stvari bez nedostatka imao za posljedicu znatne neugodnosti za kupca, on ima pravo raskinuti ugovor ili zahtijevati razmjerno sniženje cijene.
Kad samo dio predane stvari ima nedostatke ili kad je predan samo dio stvari, odnosno manja količina od ugovorene, kupac može raskinuti ugovor u smislu prethodnih članaka samo u pogledu dijela koji ima nedostatke, ili samo u pogledu dijela ili količine što nedostaju.
Kupac može raskinuti cijeli ugovor samo ako ugovorena količina ili predana stvar čini cjelinu, ili ako kupac inače ima opravdan interes da primi ugovorenu stvar ili količinu u cjelini.
Kad je jednim ugovorom i za jednu cijenu prodano više stvari ili jedna skupina stvari, pa samo neke od njih imaju nedostatke, kupac može raskinuti ugovor samo u pogledu tih stvari, a ne i ostalih.
Raskid ugovora po samom zakonu
Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.
Gubitak prava na raskid ugovora zbog nedostatka
Kupac gubi pravo da raskine ugovor zbog nedostatka stvari kad mu je nemoguće vratiti stvar ili je vratiti u stanju u kojem ju je primio.
Ipak kupac može raskinuti ugovor zbog nekog nedostatka stvari ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena zbog nedostatka koji opravdava raskid ugovora, ili zbog nekog događaja koji ne potječe od njega niti od neke osobe za koju on odgovara.
Isto vrijedi ako je stvar potpuno ili djelomično propala ili oštećena pri ispunjenju obveze kupca da pregleda stvar, ili ako je kupac prije nego što je otkriven nedostatak potrošio ili izmijenio jedan dio stvari u tijeku njezine redovite uporabe te ako je oštećenje ili izmjena bez značenja.

Ako se materijalni nedostatak na robi pojavi u roku od godine dana od dana prijelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja predujmljuje trgovac, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
Ako se materijalni nedostatak na robi ili neusklađenost digitalnog sadržaja ili digitalne usluge s ugovorom pojavi nakon isteka roka od jedne godine, ali ne kasnije od dvije godine od dana prijelaza rizika na potrošača, troškove vještačenja predujmljuje potrošač, a konačno ih snosi trgovac ili potrošač, ovisno o rezultatu vještačenja.
Reklamacije uvažavamo prema specifikaciji proizvođača za proizvod koji ste kupili. Svaki proizvod koji se reklamira ide u ovlašteni servis na pregled. Proizvode u trgovini ne mijenjamo prije nego ih pregleda ovlašteni servis. Proizvode u trgovini nećemo ispitivati na osnovnu funkcionalnost niti ćemo detektirati kvar na licu mjesta.
Servis i rezervne dijelove osigurava ovlašteni zastupnik za Hrvatsku. Neispravni uređaj možete odnesti direktno u ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas u poslovnicu nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. Mi nismo ovlašteni servis i ne utvrđujemo da li je neki proizvod ispravan ili ne niti odlučujemo o tome da li će biti zamijenjen/popravljen, sve reklamacije prosljeđujemo u ovlaštene servise.
Prilikom prijave proizvoda s materijalnim nedostatkom obavezno priložiti kopiju računa, jamstveni list, opis kvara te kompletnu dokumentaciju i originalnu ambalažu. U jamstvo ne ulaze oštećenja nastala nestručnim rukovanjem, mehanička oštećenja, oštećenja zbog udara groma, prevelikog napona ili ishabanosti uređaja.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 19/22. ) na odnose između potrošača i trgovca u slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu se primjenjuju odredbe Zakona o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 125/11, 78/15, 29/18, 126/21, 114/2022) o odgovornosti za materijalne nedostatke.

Povrat i refundacija
Kupac ima pravo vratiti kupljeni proizvodi i zahtijevati da se primljeni proizvod zamijeni s drugim ili na povrat novca u dva slučaja:
1. U slučaju dokazane greške naše tvrtke (primili ste pogrešan proizvod), kupac treba vratiti proizvod unutar četrnaest (14) dana od datuma narudžbe, bez plaćanja troškova dostave.
2. Ako je prigovor potvrđen, kupac može vratiti proizvod unutar četrnaest (14) dana od datuma narudžbe. U ovom slučaju sve troškove povrata robe snosi kupac.
Vraćeni proizvod mora biti u istom stanju u kojem je i primljen nekorišten i bez oštećenja pakiranja, u svom potpunom i originalnom pakiranju.
Kako bismo prihvatili povrat, kupac mora pokazati broj narudžbe osobe koja je izvorno kupila proizvod i čiji su podaci u kodu narudžbe.
Podnošenje potrošačkog prigovora
Vaše prigovore kao i pohvale, prijedloge i pitanja možete uputiti: poštom na adresu NIWA STAR d.o.o. Zabočka 8,10000 Zagreb; na mail: info@refill-planet.hr ili predati u našem prodajnom prostoru.
Primitak vašeg prigovora potvrdit ćemo bez odgađanja u pisanom obliku ili koristeći neki drugi način komunikacije kojim je prigovor dostavljen.
Odgovor na podnesen prigovor, dostavit ćemo vam u roku od 15 dana od dana zaprimanja istog te ćemo vas u istom obavijestiti prihvaćamo li njegovu osnovanost.
Pravo na jednostrani raskid ugovora sklopljenog na daljinu
Prema Zakonu o zaštiti potrošača ( NN br. 19/22. ) čl.79. sta.1 kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to jednostrano raskinuti ugovor sklopljen na daljinu u roku od 14 dana od datuma primitka kupljenih proizvoda.
Ukoliko je isporuka više komada robe bila odvojena, rok za jednostrani raskid ugovora počinje teći od dana kad je zaprimljen posljednji kupljeni proizvod.
Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid obavijestiti Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor i to putem Obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se može elektronički ispuniti i poslati na mail adresu: info@refill-planet.hr, a možete ga naći na sljedećem linku. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.
Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je, sukladno čl.74 Zakona o zaštiti potrošača, obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
Prodavatelj se obvezuje kupcu vratiti cjelokupan iznos uplaćenih sredstava u roku od 14 dana, a rok počinje teći od dana kada proizvod bude vraćen prodavatelju. Kupac koji iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora dužan je sam snositi izravne troškove povrata proizvoda.
Sukladno čl.84 st.6 Zakona o zaštiti potrošača kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom osim obog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Prodavatelj utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
Ako Kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, NIWA Star d.o.o. izvršit će povrat novca zaprimljen od Kupca, uključujući i troškove dostave, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena roba koju je kupac vratio prodavatelju nakon jednostranog raskida.
Robu je potrebno poslati isključivo kurirskom službom na adresu NIWA star d.o.o., Zabočka 8,10000 Zagreb, bez nepotrebnog odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada ste nam uputili vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora.
Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu povrata na vrijeme, ako prije isteka naprijed navedenog roka, pošalje/dostavi na dokaziv način (preporučeno sa pošiljkom ili osobno) robu nama u našem skladištu
Troškove povrata robe snosi Kupac osim ako je razlog povrata odgovornost Prodavatelja. Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. Povrat novca može se izvršiti tek nakon što roba bude vraćena ili nakon što je Kupac dostavio dokaz da je roba poslana nazad.
Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obvezu povrata robe, te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.
Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je:
ugovor o uslugama Prodavatelj u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca, te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena (usluga punjenja patrona ili tonera)
ako su toner ili patrona već otvoreni i stavljeni u printer

Alternativno rješavanje potrošačkih sporova
Sporove između Kupca i Prodavača moguće je alternativno riješiti i podnošenjem prijave Sudu časti Hrvatske gospodarske komore ili prijedlogom za mirenje pri centrima za mirenje. U skladu sa Zakonom o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova, u slučaju neriješenih prigovora potrošači se mogu obratiti ustanovi za alternativno rješavanje potrošačkih sporova.
U slučaju da se radi o potrošačkoj pritužbi na trgovca sa sjedištem u Republici Hrvatskoj, pritužbu možete podnijeti jednom od sedam notificiranih tijela za alternativno rješavanje potrošačkih sporova:
1. Centar za mirenje pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
2. Centar za mirenje pri Hrvatskom uredu za osiguranje, Zagreb, Martićeva 71/I;
3. Profi Test d.o.o., Centar za mirenje „Medijator“, Bjelovar, Petra Hektorovića 2;
4. Sud časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori, Zagreb, Rooseveltov trg 2;
5. Centar za mirenje pri Hrvatskoj udruzi za mirenje, Zagreb, Teslina 1/I;
6. Sud časti Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II;
7. Centar za mirenje Hrvatske obrtničke komore, Zagreb, Ilica 49/II.
Osim toga možete svoju pritužbu podnijeti online putem platforme Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta koja omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.
Pristup platformi:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Postupak pred sudovima časti provodi se sukladno Pravilniku o Sudu časti pri Hrvatskoj gospodarskoj komori i Pravilniku Suda časti pri Hrvatskoj obrtničkoj komori, kojima se propisuje da su članovi vijeća tih sudova, osim nezavisnih pravnih stručnjaka i predstavnika trgovaca, i predstavnici potrošača.
Mirenje pri centrima za mirenje provodi se sukladno odredbama Zakona o mirenju, te sukladno Pravilniku o mirenju centra za mirenje.
Hrvatska gospodarska komora i Hrvatska obrtnička komora uz suglasnost ministra nadležnog za zaštitu potrošača donijet će odluke o troškovima u postupcima pred Sudom časti Hrvatske gospodarske komore i Sudom časti Hrvatske obrtničke komore.
U slučaju nemogućnosti rješavanja spora dogovorom i mirnim putem, nadležan je Sud u Gradu Zagrebu.